Hatalmas köszönet a fejlécért Diana-nak :))

SIXTEENTH CHAPTER

Sziasztok!:)
Itt egy kicsit hosszabb rész, hiszen nem valószínű, hogy a héten érkezik több. Péntekre terveztem a következőt, de nem leszek itthon, így nem tudom feltenni. Sajnálom! 
Jó olvasást! 
xoxo, Dodi



Boldog voltam. Imádtam ezeket a srácokat, ők jelentették az életemet. - Ana Scott

DECISION

 Reggel már nem éreztem magamon Harry ölelő, birtokló karjait, csupán az emlékeztetett az előző estére, hogy az ő hálózsákjában feküdtem.
 - Ana, lassan öltözz, mert indulunk! - kukkantott be a kis lyukon Liam, majd magamra hagyott. A sátor mögött lépéseket hallottam, pár másodperccel később pedig Harry hangja csendült fel.
 - Igen, drágám, ha hazamegyek, mindenképp huncutkodunk! - kuncogott a telefonba, bennem pedig meghűlt a vér. Kivel beszél? - Nagyon szeretlek, és ne aggódj, nem foglak megcsalni pont vele! Amint hazaérünk, repülök hozzád, szerelmem. - soha nem hallottam még így beszélni senkivel. Miért mondott akkor tegnap olyanokat, amilyeneket? Csak egy játék vagyok a számára, amit kedve szerint rángathat? Megláttam árnyékát, amint a bejárat felé közelít, így gyorsan lehunytam a szemeimet. Telefonját bedobta mellém, és amint elfordult, kezeim közé vettem a készüléket. Gyorsan feloldottam, majd megnéztem a híváslistát. Grace. Ez állt legfelül, és ha sejtésem beigazolódik, akkor ez egy cheshire-i lány, nem messze lakik Harry-től. Lezártam a telefont, majd magamra kaptam az elsőnek kezembe akadó ruhadarabokat. Mosolyt varázsoltam az arcomra, majd kiléptem a sátorból. Niall lépett elém, és átnyújtott egy szépen megpakolt szendvicset.
 - Egyél! - nyammogta, én pedig beleharaptam a Niall-féle specialitásba.
 - Akinek Niall kaját ad, vagy csinál, nagyon bírja! - kiáltott a mólóról Louis, és a lábával csapkodta a vizet. Hümmögtem egyet, majd a kis társaságra pillantva akadt össze a tekintetem Harry-ével. Elkaptam róla a pillantásom, amit Lou észre is vett. - Balhé a paradicsomban? Fasírt van?
 - Ez csak akkor lenne, ha együtt lennénk. De mivel nem... - egyszerűen vállat vontam. Egy óra múlva el is tudtunk indulni, addigra mindenki összeszedte magát, felöltözött.

 Harry és Zayn egész végig a telefonját nyomkodta, El és Lou beszélgettek, és a lány többször is elkomorodott, tehát valószínűleg nem vicceket meséltek egymásnak. Liam és Dani pedig nagyon bizalmas beszélgetést folytattak, Niall pedig csendben sétált mellettem. A hangulat nem volt épp a tetőfokon. Kóvályogtunk mindenfelé, láttunk egy gyönyörű völgyet, láttunk őzikét is, és kicsivel dél után értünk vissza a táborhelyünkre, ahol nem várt személy fogadott minket. Legalábbis hét ember nem várta, de egy kifejezetten örült a lány jelenlétének.
 - Grace! - kiáltott fel Harry, és sietős léptekkel közeledett a lány felé. Szorosan magához húzta egy csókra, vagy kettőre. Elkerekedett szemekkel néztünk a párost, és amikor felénk fordultak, Lou száján hangos kacaj szaladt ki. - Min nevetsz? - tudakolta Harry.
 - Jó poén volt... - csettintgetett ujjával hangosan nevetve, de Eleanor rászólt.
 - Nem viccel.
 - Srácok, ő a barátnőm, Grace. - ölelte át a lány vállát. - Grace, ők itt a legjobb barátaim, és a lányok. Liam, Danielle, Lou, Eleanor, Zayn, Ana és Niall.

 Grace mindenkinek bemutatkozott, engem pedig szorosan magához ölelt.
 - Jó látni, Ana! - visszaöleltem, nem akartam bunkó lenni.
 - Téged is! - mosolyogtam rá, majd visszaálltam a srácokhoz.
 - Aranyos pár vagytok Niall-el. - ölelte át Harry derekát, majd kedvesen mosolygott ránk.
 - Ööö, nem mi.. Niall meg én... - kezdtem heves magyarázkodásba, de ő csak legyintett.
 - Értem én.. - kacsintott egyet, majd összefűzött ujjainkra mutatott. Azonnal elengedtem a fiú kezét, de ő ismét megfogta. Kék szemei nyugalmat árasztottak, én pedig azon gondolkoztam, mikor tudnám megkérdezni őt erről az egészről.

 - Niall, segítenél? - kiáltottam ki a sátrunkból már este, hiszen átpakoltam hozzá, hogy Grace Harry-vel alhasson. Már ha aludni fognak...
 - Jövök! - hallottam válaszát, majd a trappolását. Bemászott a sátorba, és kérdő tekintettel meredt rám.
 - Mégis mi ez az egész? Mit keres itt Grace és te mit csinálsz? - fakadtam ki, ő pedig hátrahőkölt. - Bocsi!
 - Gyere ki, iszunk! Grace meg Harry új barátnője, de ki tudja, meddig?! - vállat vont, majd hirtelen ajkait az enyémekre nyomta. Semmit sem éreztem, amikor megcsókolt, és szerintem ő sem. Amikor valaki bekukkantott a sátorba, már akkor tudtam, hogy Niall-nek sem jelentett semmit.
 - Srácok, gyer... - Zayn hangja törte meg a csendet. - Bocsi!
 - Nem, megyünk. - húzódtam el Niall-től, aki büszkén mosolygott. Kérdőn néztem rá, ő pedig vállat vont.
 - Játszunk. - mosolygott rám, majd kihúzott a sátorból. Átölelte derekam, én pedig rámosolyogtam. Sosem tekintettem rá úgy, mint pasi. Egy barát, egy nagyon jó barátom volt, és az is lesz. Leültünk a padokra, az asztalon pedig rengeteg üveg volt, elég magas alkoholtartalmú italokkal töltve. Nem játszottunk semmit, csak beszélgettünk, az italok pedig egyenesen arányosan fogytak a kimondott szavakkal. Ruhástól ugráltunk a vízbe, semmi sem érdekelt minket. Kiabáltunk, őrjöngtünk, de egyáltalán nem zavarta a társaságot. Még az sem, hogy Lou mindig bejelentette, mikor kell elmennie a mosdóba. A 'megyek pisikélni' mondat a legtöbbet elhangzott mondat volt aznap este.
 - Felejteni akarok! - tört ki belőlem a tóban állva. Niall odalubickolt hozzám, ajkait az enyémekre nyomta. Egy kicsit sekélyebb részre vitt, ahol a mólóra ültetett, és ott falta tovább ajkaim. Szőke hajába túrtam, ő pedig kezét a teljesen elázott felsőm alá csúsztatta, és a derekam simogatta. Felemelt a lécekről, majd a sátor felé botorkált velem. A sátor előtt letett, maga elé engedett, én pedig bemásztam. Matatást és sutyorgást hallottam odakintről, de alighogy megfordultam ő már ott volt, szembe velem. Hevesen csókolt, birtoklón ölelt. Göndör hajába túrtam, ő pedig az enyémbe. A pillangóim felébredtek, akartam őt. Akartam az egész lényét, érezni akartam forró testét. Zöld szemeit rám emelte, és egyetlen szót mondott.
 - Szeretlek! - Harry-n látszott, mikor őszinte és mikor hazudik. Teljesen őszinte volt. Fogalmam sem volt, hová tűnt Niall, de nem is érdekelt. Ekkor meghoztam a döntésem, nem tudtam tovább nézni a körülöttem lévő dolgokat. Nem fog emlékezni a ma éjszaka történtekre senki, épp ezért mondtam azt, amit mondtam.
 - Vigyázz a fiúkra, és magadra is! - motyogtam ajkaira, majd még egyszer megcsókoltam. A magas fiú kilépett a sátorból, pár pillanattal később pedig Niall nézett be.
 - Öltözz át! - bólintottam, majd ledobáltam a vizes ruhadarabokat, és tisztákat vettem fel helyettük. Niall sosem volt szégyenlős, de azért a telefonomat a kezembe véve léptem ki a sátorból. Gyorsan írtam egy sms-t, majd visszamásztam a sátorba. Kicsit összepakoltam a holmim, majd lefeküdtem.
 - Niall! - szólítottam meg a srácot.
 - Hm?
 - Mi a baj a bandával? Látom, hogy valami nem az igazi. - kérdeztem rá a dologra, hiszen már régóta bökte a csőröm.
 - Lou és Harry eltávolodtak egymástól, valamikor úgy tűnik, mintha ellenségek lennének. Ennek oka a sajtó. Cikkek jelentek meg, hogy igazából melegek, és egy párt alkotnak. Azóta semmi kapcsolat nincs köztük, még itt sem hülyéskednek együtt, ahol tényleg nincsenek riporterek és kamerák. Zayn minden szabadidejét a kapcsolatának szenteli, alig beszél velünk. Elzárkózik minden elől. Liam pedig.. róla senki sem tud semmit. Van valami baja, de talán csak Danielle tudja. Harry-nek hamarosan kijön egy új, szólódala, nem tudjuk mire vélni. Nem is beszélgetünk egymással. - sóhajtott nagyot.
 - És veled mi a helyzet? - könyököltem fel, hogy láthassam az arcát. Ajkát és szemeit is összeszorította, majd egy könnycseppet láttam végigfolyni arcán. - Niall!
 - A nagyfőnökök a jövő évtől kezdve nem akarnak a bandában tudni. Lassacskán már csak a négy srác marad. - suttogta halkan, az én vérnyomásom pedig az egekbe szökött.
 - Mi az, hogy kitesznek? Ebbe neked is van beleszólásod, nem? - háborodtam fel, ő pedig ujjait a számra nyomta, hogy halkabban legyek, ez titok.
 - Volt. Nem győztem meg őket, így pár hónap, és repülök. - szipogott halkan. A szívem majd' megszakadt sírni látni a mindig boldog fiút. Sosem láttam őt összetörve, de ezek a hírek megviselték. Harry és Louis viszonya, Liam hallgatása, Zayn elzárkózása és az ő maga bajai.
 - Nem fogsz repülni, a fiúk nem hagyják. - öleltem magamhoz. Megrázta a fejét, én pedig tehetetlennek éreztem magam. - Aludjunk, és holnap minden oké, lesz. Hidd el! - súgtam a fülébe, majd magamhoz ölelve hagytam, hogy kisírja magát, majd elnyomja az álom. Pár óra múlva hangtalanul osontam ki a sátorból a táskámmal a kezemben. A telefonommal világítottam az úton, mígnem megérkeztem a nagy kanyarig, ahol már Paul várt. Nagyon jó a kapcsolatunk, megbízom benne. Ezért is hívtam őt, és kértem meg, hogy hozzon 5 papírt és egy tollat.

 Négy óra múlva mind az öt lap tele volt írva, én pedig a ház ajtajában álltam. Paul hazament aludni, én pedig sietős léptekkel mentem a szobám felé.

4 megjegyzés:

  1. Nagyonjoo.:) siess a.kovivel...!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Ez a rész is tetszett ugyanúgy mint az ez előttiek! Viszont én ebben a részben volt hogy nem értettem dolgokat. Mármint most kicsit össze vagyok zavarodva mert vannak olyan részek amiket nem értettem vagy nem ugrott be hogy az hogy illik oda de ennek ellenére imádtam ezt a fejezetet/részt is! (:
    (Please siess a következővel [résszel] mert majd ,,megöl" a kiváncsiság :D hogy mi lesz a továbbiakban)
    Amgy hogy telik a nyarad? Nyaralás,táborok...stb.?Tudom hogy már kèrdeztem ezt de azota sok idő eltelt, és remélem nem bánod hogy érdeklődöm. :) Én személy szerint elnézésedet kérem hogy nem írtam hamarabb komnentet de táborban voltam külföldön és nem volt internetem...képzelheted...több mint 1hétig nélkülöznöm kellett a blogodat...-_- ugyhogy miután hazajöttem bepótoltam a lemaradásomat! :)
    Xoxo, BlogerinaStylesné

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      pontosan mit nem értettél? :)) lehet én írtam el valamit, és nem te nem érted..
      egész jól telik, a múlt hétvégén bulizni voltam, augusztusba pedig megyek Párizsba:)) és örülök, hogy érdeklődsz:)) és te merre jártál a nyáron?:))
      örülök, hogy tetszett:))
      xoxo, Dodi

      Törlés