Hatalmas köszönet a fejlécért Diana-nak :))

KÖZÉRDEKŰ

Drága olvasóim!

Tudom, hogy a részek alig érkeznek, de nincs időm írni. Augusztus 5.-10-ig táborban voltam, pénteken hazaértem, beestem az ágyba. Szombaton hagyományőrző lakodalom volt, amin részt vettem, vasárnap falunap. Most kedd van, holnap hajnalban, azaz ma éjjel indulok Párizsba nyaralni. Egy hétig leszek távol, biztos, hogy nem tudok részt hozni. Huszadikán érek haza, és utána belevetem magam a nyár utolsó pillanatainak kiélvezésébe, na meg persze hozok egy pár részt nektek.
Remélem megértitek, hogy tényleg nem tudok hozni részt! Nem akarok selejtet kiadni a "kezeim közül".

További szép nyarat, élvezzétek ki ezt a pár hetet!
Millió ölelés!
xoxo, Dodi

p.s.: Mindent köszönök, nem hittem volna, hogy idáig eljut a blog! A világ legjobb olvasói vagytok! <3

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én tegnap kezdtem el olvasni a blogod...és. HŰHA!!*0* Imádom, és tökre megijedtem, hogy abbahagytad ezt a blogot, de szerencsére most látom ezt a kiírást, és megkönnyebbültem. Ennél nem fogok pipálni, mert az hogy "tetszik" az nem jó, mert szeretném, ha hoznád a részeket, de az hogy "nem tetszik" az erős kifejezés, mert megértem. Szóval inkább komit írtam!!:D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      Köszöntelek köreinkben:))
      Hamarosan érkezik:)
      xoxo, Dodi

      Törlés