Hatalmas köszönet a fejlécért Diana-nak :))

prológus*


Sziasztok! Úgy gondoltam, hamarabb hozom a prológust, így hamarabb is kezdem el az egész blogot:))
A főszereplő Harry Styles, és remélem maradandót alkothatok! Ilyen blogot még nem láttam(pedig elég sokat olvasok), így gondoltam belekezdek:)
Remélem, örültök!
Ha lesz elég érdeklődő, akkor még ma este jön az első rész!:)
xx, Dodi


Amikor az első, ráadásul a gyerekkori szerelmeddel hoz össze a Sors, éppen a nászutad után, minden megváltozik.
Kitart melletted a férjed egy rossz, kegyetlen hazugság miatt? A gyerekkori szerelmed kitart 4 éves kapcsolata mellett? Az állítólagosan megcsalt barátnő mit szól a találkozáshoz? És a legfontosabb, hogy ti hogyan tekintetek egymásra? Mint régi szerelem, ami elmúlt? Egy hatalmas hiba? Vagy talán a legszebb emlékek, a leghangosabb nevetések és a legszebb pillanatok szerzője?
De az élet nem habos torta, nem kérjük, csak jön. Mondhatni az öledbe csöppen. Annyit kell tenned, hogy saját magad számára széppé és boldoggá tedd. 

Akármi is történjen, soha nem akarom elfelejteni, milyen érzés vele lenni. Az érintését, az ízét, még az illatát is olyan mélyen a lelkembe akartam égetni, hogy senki, senki ne vehesse el tőlem.

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, elolvastam magát az alap sztorit is amit kiraktál, és remélem hogy irni fogod:) sieeees, a következővel már nagyon nagyon várom*-*
    és bevallom ez a megközelítési forma hogy igy házas, meg gyeremek kori szerelem, nagyon jo:) és nem olvastam még én sem ilyet, pedig nekem is vannak olyan blogok amiket végig olvastam, de eddig nem találtam még ilyet, és ez még inkább arra hajlik, hogy igazi egyéniség lesz a blog, nem pedig ugy nevezett-bocsánat másoktól-tömeg gyártmány, tömeg történet, ezért is várom már most! már itt is van egy és a legelső feliratkozod:)<3
    puszi, és sok sikert hozzá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, nagyon jól esik :))
      köszönöm a feliratkozást <3
      köszönöm! :)
      xx, Dody

      Törlés